Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

Οικονομικός γρίφος



(αναδημοσίευση από το troktiko.blogspot.com)

Γιαγιά 80 ετών έλαβε χθες το εκκαθαριστικό της εφορίας. Είχε εισπράξει το προηγούμενο έτος 9.000 ευρώ από τη σύνταξη και 10.000 ευρώ από ενοίκια. Βγάζοντας τα 9.000 που έχει ήδη παρακρατηθεί ο φόρος μένουν τα 10.000 να φορολογηθεί. Ο φόρος που γράφει το εκκαθαριστικό για να πληρώσει είναι 2.453 ευρώ, εκ των οποίων 1.273 είναι η κανονική φορολόγηση εισοδήματος και 1.180 είναι προκαταβολή φόρου!!!!! Υπόψη ότι η εισοδηματίας γιαγιά τσοντάρει, όπως οι περισσότεροι παππουδογιαγιάδες αυτού του τόπου έναν εγγονό με μεταπτυχιακό άνεργο 1 φαντάρο και τρεις φοιτητές.

ΕΡΩΤΗΜΑ 1ον : να ιδρύσει μια off shore εταιρεία; (νόμιμον άρα και ηθικόν).

ΕΡΩΤΗΜΑ 2ον : τα εγγόνια να κόβουν δελτίο παροχής υπηρεσιών;

ΕΡΩΤΗΜΑ 3ον : θα ζήσει άραγε του χρόνου να πάρει πισω τη προκαταβολή φορου 1.180 ευρω που θα πληρώσει τώρα;


1 σχόλιο:

  1. φίλε μου πολύ μου αρέσει το blog σου, τσεκαρε και το δικο μου. Το μόνο που εχω να πω για το θέμα είναι..
    "Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Οταν κοντεύει να γίνει επανάσταση τον Δεκέμβρη και λίγους μήνες μετά βγαίνει το Λάος με 8% εγώ να πω τι;¨" Τα είπαν όλα οι γύρω μου και μου πήραν την μιλλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..