Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Σαν ηφαίστειο ενεργό



Μαμάαα.. Νυστάζω λίγο, αλλά δεν θέλω να κοιμηθώ. Αρχίζω σιγά σιγά να ανακαλύπτω και να γεμίζω τη λίστα με τα αγαπημένα μου άλμπουμ. Κρυώνω. Τεχνητό, και δεν είναι και αναγκαίο. Αλλά δε βαριέσαι.. Άστο να υπάρχει..

Δυο θάλασσες, δυο ουρανοί, του ήλιου άπνοια και πνοή
Βυθίζομαι στα μάτια σου δεμένος στη στιγμή
Όλα γεννιούνται στο μηδέν του έρωτα την ώρα
Όλα πεθαίνουν στο λεπτό που φάνηκες εσύ.
Λέει η Θεοδώρα Μονεμβασίτη στους Δύο Ουρανούς.

Είναι εκπληκτικό πως ένας άνθρωπος που έχει 18 χρόνια δίπλα σε θάλασσα, μόλις τώρα αρχίζει να καταλαβαίνει το γιατί. Μάλλον όχι εκπληκτικό. Προκλητικό. Ίσως τώρα να μην γίνομε αυθεντικοί «ψαριάδες». Ίσως να καταλήξουμε νυχτερινοί κολυμβητές. Αχ μακάρι..

Κρυώνω.. Ευτυχώς μόνο έξω. Λεπτό το δέρμα μου, μα τι με νοιάζει. Εγώ είμαι ζεστός. Το κρεβάτι μου τώρα είναι διπλό, αλλά κοιμάμαι σχεδόν μόνος μου. Το δίπλα μαξιλάρι ντύνει άλλης ψυχούλας σεντόνι. Και κάπως μακριά από εδώ. Αλλά δεν θα κρυώσω ποτέ!!!

Εμείς οι δυο, πιο δυνατοί
Εμείς οι δυο, ρώτα με τι
Εμείς οι δυο, τόσο κουτοί, σταθερά
Θα φχαριστιόμαστε, που γινόμαστε, κάτι αντίθετο απ’ την απάτη, και αυτό είναι κάτι..
Γράφει η Λίνα Λικολακοπούλου και τραγουδάει η Άλκηστις Πρωτοψάλτη στον κατ’ εμέ κορυφαίο της δίσκο Σαν ηφαίστειο που ξυπνά.. στο Εμείς οι δυο.

Και είναι κρίμα σκέφτομαι, που το μόνο κομμάτι που ακούστηκε και αγαπήθηκε από αυτό το άλμπουμ είναι το Διθέσιο. Δεν ξέρετε τίποτα αν δεν σιγοτραγουδήσατε στην αγκαλιά της το Post-Love, πόσο μάλλον το Εμείς οι δυο. Οι ενορχηστρώσεις του Αντύπα δίνουν αέρα στα τραγούδια και φωνή της Πρωτοψάλτη μαγεύει αναλόγως. Ήμουν ακόμη μικρότερος όταν πρωτοκυκλοφόρησε, αλλά τι να πω.. This is music gentlemen.

Πάει και τελείωσε. Τι κάθομαι και εγώ και γράφω.. Αφού σε άλλον θέλω να τα πω. Τέλος πάντων, για να λέμε ότι δουλεύουμε, και ότι «παράγουμε έργο».

Ζήτω ο ελληνικός στίχος στα τραγούδια,
Καληνύχτα μας διπλανούλα μου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..