Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Μεταξύ Άλγεβρας και Χημείας



Είμαι στο διάλειμμα του διαβάσματος. Σηκώθηκα λίγο, να τσιμπήσω τίποτα, να κοιτάξω για κανένα καινούριο σχόλιο, μήπως τελείωσαν εκείνα που έχω βάλει να κατεβαίνουν.. Ταυτόχρονα ακούω το πάμε ντουμπάι, και μερικά άλλα που βρήκα τώρα τελευταία, κυρίως διασκευές Deep Purple. Άρα είναι λογικό αυτή η ανάρτηση να βρίσκεται στην κατηγορία No Reason. Γίνονται πολλά τελευταία, δεν προλαβαίνω ούτε στο ημερολόγιό μου να τα γράφω. Ξεχνάω και κάποια...

Τι φωτογραφίες έβγαλα, τι σε διαγωνισμό συμμετείχα... Όλα τα καλά. Συζητήσεις με την καθηγήτριά μου, αναζητήσεις με τους φίλους μου, σχόλια, γνώμες, σχολιανά.. Τι γίνεται στον κόσμο.. Μικρότητες, μεγαλεία, ανθρωποφάγοι (ο ένας τον άλλον, μεταφορικά πάντα), λαοπλάνοι, φιλάνθρωποι και φιλέλληνες.. Ψεύτες και ψευτιές.. Τι να πει κανείς;;

Έχω χάσει και με τους δικούς μου, της Τρίτης. Πρέπει να έχει γίνει η Θεσσαλονίκη, άνω κάτω!!! Ώχ μωρέ, καλά να 'ναι τα παιδιά, και καλά να περνάνε. Όχι πως έχω αμφιβολία για κάτι αντίθετο..

Τέλος πάντων, πάω και εγώ για διάβασμα. Συμπληρωματικά, το Σφυράκι έφτασε τις 200+ αναρτήσεις. Να μου ζήσω, φτου μου λεβέντη μου!!!!!

(άνευ ψηφιακής επεξεργασίας. δύσπιστε corto..)


2 σχόλια:

  1. Ftou sou sfyraki, ftou sou mi se matiasw!
    Htan alitheia oti exeis 200 anartiseis 'h aplws ena prwtapriliatiko asteio? :p
    CU!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαδούλι.. φυσικά και είναι αλήθεια.. έβαλα και εικόνα - ντοκουμέντο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..