"H Carrefour έχει δημιουργήσει ένα κώδικα με οδηγίες προς εργαζομένους της, για το πως θα κοροϊδέψεις τον πελάτη. Προφανώς το φαινόμενο διαφοράς της τιμής που αναγράφεται στα ράφια με αυτή που χρεώνεται στο ταμείο είναι τόσο συχνό, που χρειάζεται ένα ολόκληρο business process που θα αντιμετωπίζει τη “δύσκολη κατάσταση”...
Η δημοσιογραφία των πολιτών που έλεγα στο προηγούμενο άρθρο, δούλεψε εδώ….
Θα έχουν άραγε να πουν κάτι;"
Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008
Εξυπηρέτηση Καταναλωτών - Carrefour
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)