Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008

Εξυπηρέτηση Καταναλωτών - Carrefour



"H Carrefour έχει δημιουργήσει ένα κώδικα με οδηγίες προς εργαζομένους της, για το πως θα κοροϊδέψεις τον πελάτη. Προφανώς το φαινόμενο διαφοράς της τιμής που αναγράφεται στα ράφια με αυτή που χρεώνεται στο ταμείο είναι τόσο συχνό, που χρειάζεται ένα ολόκληρο business process που θα αντιμετωπίζει τη “δύσκολη κατάσταση”...

Η δημοσιογραφία των πολιτών που έλεγα στο προηγούμενο άρθρο, δούλεψε εδώ….

Θα έχουν άραγε να πουν κάτι;"



2 σχόλια:

  1. ελα ρε συ
    μα σε τετοιες δουλειες δεν πανε να δουλεψουν τα υψηλοτερα Ιq, ενα λαθος σε ενα barcode ακυρωνει ολη την τιμολογη οπως εχει περαστει απο το συστημα σε ολα τα τερματικα με αποτελεσμα λογω λανθασμενης τιμης να μην πουληθει τιποτα απο εκεινο το προιον εκεινη την μερα.

    Μαλακες ειμαστε κ εμεις που δεν κοιταμε τι πληρωνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aν είχατε λίγες βασικές γνώσεις photoshop θα καταλαβαίνατε αμέσως ότι η εικόνα είναι μονταρισμένη. Και μη βιαστείτε να συμπεράνετε ότι έχω καμία σχέση με τα εν λόγω super markets...! Απλά και μόνο θέλω να σας πω πως ό,τι έρχεται κατά καιρούς στο mailbox μας, δεν είναι πάντοτε αληθές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..