Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2008

Εξυπηρέτηση Καταναλωτών - Carrefour



"H Carrefour έχει δημιουργήσει ένα κώδικα με οδηγίες προς εργαζομένους της, για το πως θα κοροϊδέψεις τον πελάτη. Προφανώς το φαινόμενο διαφοράς της τιμής που αναγράφεται στα ράφια με αυτή που χρεώνεται στο ταμείο είναι τόσο συχνό, που χρειάζεται ένα ολόκληρο business process που θα αντιμετωπίζει τη “δύσκολη κατάσταση”...

Η δημοσιογραφία των πολιτών που έλεγα στο προηγούμενο άρθρο, δούλεψε εδώ….

Θα έχουν άραγε να πουν κάτι;"



2 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..