"H Carrefour έχει δημιουργήσει ένα κώδικα με οδηγίες προς εργαζομένους της, για το πως θα κοροϊδέψεις τον πελάτη. Προφανώς το φαινόμενο διαφοράς της τιμής που αναγράφεται στα ράφια με αυτή που χρεώνεται στο ταμείο είναι τόσο συχνό, που χρειάζεται ένα ολόκληρο business process που θα αντιμετωπίζει τη “δύσκολη κατάσταση”...
Η δημοσιογραφία των πολιτών που έλεγα στο προηγούμενο άρθρο, δούλεψε εδώ….
Θα έχουν άραγε να πουν κάτι;"
Τετάρτη 16 Ιουλίου 2008
Εξυπηρέτηση Καταναλωτών - Carrefour
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ελα ρε συ
ΑπάντησηΔιαγραφήμα σε τετοιες δουλειες δεν πανε να δουλεψουν τα υψηλοτερα Ιq, ενα λαθος σε ενα barcode ακυρωνει ολη την τιμολογη οπως εχει περαστει απο το συστημα σε ολα τα τερματικα με αποτελεσμα λογω λανθασμενης τιμης να μην πουληθει τιποτα απο εκεινο το προιον εκεινη την μερα.
Μαλακες ειμαστε κ εμεις που δεν κοιταμε τι πληρωνουμε.
Aν είχατε λίγες βασικές γνώσεις photoshop θα καταλαβαίνατε αμέσως ότι η εικόνα είναι μονταρισμένη. Και μη βιαστείτε να συμπεράνετε ότι έχω καμία σχέση με τα εν λόγω super markets...! Απλά και μόνο θέλω να σας πω πως ό,τι έρχεται κατά καιρούς στο mailbox μας, δεν είναι πάντοτε αληθές...
ΑπάντησηΔιαγραφή