Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Κυριακή 28 Ιουνίου 2009

Μ.Μ.Ε. και Marilyn Manson Είρων



Ο Marilyn Manson μου κέντρισε το ενδιαφέρον αφότου είδα το ντοκιμαντέρ Bowling for Columbine του διάσημου αμερικανού σκηνοθέτη Michael Moore. Εκεί, o Manson καταγγέλλει τα μαζικά μέσα ενημέρωσης καθώς και τις επιχειρήσεις όπλων για το καθεστώς τρομοκρατίας που επικρατεί γύρω από το όνομά του, υπό τις κατηγορίες ότι τα γεμάτα οργή τραγούδια του ώθησε τους νέους στο μακελειό του Λυκείου Columbine. Διαβάζοντας, λοιπόν, σήμερα στο rocking.gr το παρακάτω απόσπασμα, μου άρεσε ο τρόπος που ο Manson ειρωνεύτηκε το όλο σύστημα που τον είχε καταδικάσει στην πυρά λίγο καιρό πριν. Ωστόσο, να μη βιαστεί ο αναγνώστης να ταυτίσει τις απόψεις μου με αυτές του Manson. Γνωρίζω ότι είναι μάλλον ακραίος, αν και δεν έχω ακούσει τραγούδια του και δεν έχω διαβάσει στίχους του. Ακόμα και έτσι, χαίρει της εκτίμησής μου για τις απόψεις που έχει εκφράσει πάνω στα προαναφερθέντα θέματα.


(αναδημοσίευση από rocking.gr)

Αν μη τι άλλο ο Marilyn Manson ξέρει να προκαλεί. Μετά από άλλο ένα επεισόδιο βίας σε Αμερικανικό σχολείο, όπου 14χρονος διέταξε, υπό την απειλή όπλου, την καθηγήτριά του να πει τη φράση «Ζήτω ο Marilyn Manson» και όταν αυτή αρνήθηκε, την πυροβόλησε αστοχώντας και στη συνέχεια αυτοκτόνησε, ο Manson δήλωσε πως «αφού χρεώνομαι εγώ όλες τις δολοφονίες σε αυτή τη χώρα, ας μου αποδώσουν και τα εύσημα για αυτές», σοκάροντας για άλλη μια φορά το κοινό. Κατόπιν συνέχισε πιο ψύχραιμα να δηλώνει: «Μετά τα γεγονότα του Columbine το 1999 (σημείωση: μαζικές δολοφονίες μαθητών, από μαθητές σε λύκειο των ΗΠΑ), έχω δεχτεί αναρίθμητες απειλές για τη ζωή μου, τόσο που πλέον έχω βαρεθεί να τις μετράω. Και παρόλα αυτά όλοι ασχολούνται με το τι κάνει ο Manson και τι λέει ο Manson στα τραγούδια του. Δεν τους απασχολεί όμως καθόλου το ότι είναι πιο εύκολο τη σήμερον ημέρα να αγοράσεις ένα όπλο από το super market, παρά το νέο μου cd.»


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..