Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

το Τρίγωνο των Πανούργων



Αυτό που με νοιάζει συνήθως είναι να βλέπω τα πως και τα γιατί, να πείθω και να μιλάω με επιχειρήματα, όχι με σαθρά οικοδομημένες λασπολογίες και κουβέντες του βούρκου.

Γενικά , δεν πιστεύω εγώ στα κουτσομπολιά.. Δεν είναι του στιλ μου, όσο πολύ κι αν γουστάρω να ακούω για τις λαμογιές, τα τερτίπια και τα οικονομικά καμώματα των διοικούντων. Και να πω την αλήθεια μου, δεν έχω και καμία σπουδαία πληροφόρηση που να μου παρέχει τέτοια δεδομένα.

Έκανα, ωστόσο, μία υπόθεση. Πώς καμιά φορά τα φέρνει η τύχη, βρε παιδί μου, και ε.. κοντά σιμά μαζεύονται όσοι κάνουνε χωριό.. Σε αυτό το σημείο θα ήθελα, όμως, να με διορθώσετε:
  1. Η νεόδμητη πολυκατοικία επί των οδών Βαρνακιώτη και Τραυλαντώνη (η οποία σημειώνεται στον χάρτη με την κωδική ονομασία "οικία Π. Κατσούλη") δεν είναι κατασκευής Κοταντάκη;
  2. Η σχετικά νέα πολυκατοικία επί των οδών Βαρνακιώτη και Λιακατά (η οποία σημειώνεται στον χάρτη με τον χαρτογραφικό όρο "οικία Ι. Ψαράκη") δεν είναι κατασκευής Κοταντάκη;

Με αφιέρωση στην αγαπητή Sara kai Mara.. :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..