Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2007

Spirit Gallery







Δημόσια λοιπόν δηλώνω την προτίμησή μου και την υποστήριξή μου για το Spirit Gallery (Πεζόδρομος Μεσολογγίου). Καταπληκτικό μέρος, ιδανική ατμόσφαιρα για τους λάτρεις της εναλλακτικής μουσικής και της ήρεμης διασκέδασης. Η καλή παρέα του Σαββάτου ανέδειξε τη ζεστασιά του μαγαζιού.

Σάββατο βράδυ, άπαντες απόντες από την καθιερωμένη ιεροτεληστεία της εξόδου, τουλάχιστον για τα επόμενα τριάντα λεπτά, όπου συνήθως καταναλώνονται σε σαφάρι εύρεσης 5 ή 7 κενών θέσεων, αναλόγως το πλήθος της παρέας. Για μια ακόμη φορά, και ενώ ο Νεοέλλην στοιβαζόταν πατείς με πατώ σε σε γνωστά -κατά την γνώμη μας- παρακμιακά μπαρ, μας φιλοξένησε με τον δέοντα τρόπο το πατάρι του Spirit. Χαμηλά φώτα, θερμοκρασία φυσιολογική και καθαρός αέρας, και οι συζητήσεις να δίνουν και να παίρνουν. Μας συνόδευε σύνολο 3 νεανίδων-συμμαθητριών, μέσω των οποίων ασκήσαμε την δέουσα κοινωνική κριτική περί παντός του επιστητού.

Όχι λοιπόν, δεν ήμεθα κουτσομπόληδες και αχόρταγοι νεανίες, αλλά το se defouler, το κατέχουμε για τ-ώρα ανάγκης. Εκτός αυτού, διότι κυκλοφορούμε πάντα με τον αέρα του καλλιτέχνη, αναγνωρίσουμε στο μέρος τούτο την γαλήνη της δημιουργίας, την ευτυχία της συντροφιάς, την γλυκιά μοναξιά του πνεύματος, I like you Spirit.

Υ.Γ.: Η σερβιτόρα που δουλεύει αυτόν τον καιρό εκεί είναι πολύ εντάξει. Θα μας λείψεις Αγγελική, σνιφ..


31 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητό Σφυράκιον,
    είχες δίκιο για το Gallery (των Spirit). Ακολούθησα τις οδηγίες σου και πήγα. Δεν ξέρω αν υπάρχει ανάλογο μαγαζί στο Μεσολόγγι -προφανώς όχι- που να μένει εκτός της trendias και του δήθεν! Τέτοια μαγαζιά έχουμε στην Αθήνα στο Ψυρρή μόνο που μας πέφτουν μακριά! Μου είπαν οτι έβαλε λέει βιβλιοθήκη μέσα ο μάγκας που το έχει το μαγαζί με επιλεγμένα βιβλία. Δεν το πρόλαβα, προφανώς έκανε ανακαίνηση. Λες επιτέλους να δημιουργηθεί μιά πραγματικά διαφορετική πρόταση στην πόλη? Λες, επιτέλους, να βρουν τον χώρο τους οι διαφορετικοί άνθρωποι αυτής της πόλης; Απλά ελπίζω.
    φιλικά
    Ιάσωνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ιάσωνα γειά,
    με πρόλαβες!!! Spirit Gallery σημαίνει ό,τι και το όνομά του! Ναι, έβαλε βιβλιοθήκη, λες να είναι δανειστική! χαχα, ωραία ιδέα. Φαντάσου χειμώνας με επιτραπέζια και βιβλιαράκια και καλοκαιράκι με τάβλι, φρέντο και Παλαμά. Έχεις δίκιο για το Ψυρρή και να που έρχεται πιο κοντά! Και όπως λέει και το slogan του μαγαζιού every spirit needs a gallery!
    χχ
    Μαντώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαιρετώ σας όλους.

    Είμαι φανατικός του μαγαζιού, και νομίζω πως η ατμόσφαιρά του είναι φιλική, και όχι διανοουμενίστικη. Αφού λοιπόν έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, τι θα λέγατε να δίναμε ένα ραντεβού στο Spirit Gallery;; Περιμένω απάντησή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ηθελα να ξερα τη ειχε στο μυαλο του εκεινος ο τυπακος οταν ξεκινησε να το φτιαχνει και τι βγαζει απ την καρδια του καθε φορα που το συμπληρωνει......ισως αν καποτε νιωσει οτι το τελειοποιησε φτιαξουμε το παζλ με το προφιλ του.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι απ' τα μαγαζια που λες δεν είναι δυνατόν! Στο Μεσολόγγι τέτοιο πράγμα; Κι όμως ναι, υπάρχει κάποιος που μας σκέφτηκε κι έτσι μπορέσαμε κι εμείς να δώσουμε στέγη σε τόσες άστεγες μέρες και νύχτες μας. Γιώργο ένα μεγάλο ευχαριστώ! Ιορδάνη θα σε δω στο Spirit...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ελπίζω η εικόνα του χάρτη να σας βοήθησε να βρείτε το μέρος, αν και μάλλον είστε όλοι μια παρέα, οπότε οδηγείτε ο ένας τον άλλον.

    μια χάρη μόνο. όταν θα πηγαίνετε, θα τους λέτε ότι το βρήκατε από το σφυράκι, και αυτό το Σάββατο, στις 9.30 η ώρα, ραντεβού εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια, μας δίνεται κουράγιο να συνεχίσουμε να διαφέρουμε..ειδικά τώρα που γνωρίζουμε οτι προστέθηκαν και άλλοι ελέυθεροι άνθρωποι στην παρέα μας..

    Με αγάπη Spirit Gallery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι θα λέγατε λοιπόν, όλοι οι φίλοι του Gallery (και εγώ ο ίδιος ανάμεσά σας) να συναντηθούμε αυτό το Σάββατο (29 Μαρτίου) στις 9 το βράδυ για ένα ποτό στο αγαπημένο μας στέκι;;

    Για εμένα θα είναι μια ακόμα υπέροχη ευκαιρία να γνωρίσω κάποιους από τους αναγνώστες του blog. Σαν το συντονιστικό νιώθω, αλλά οk!!

    Περιμένω τις εισηγήσεις σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητο σφυρακιον..... ξυπναω πρωι, λογο καταστασης ταξιδευω ολη μερα, τελειωνω αργα το απογευμα,μπανακι φαγητο και μετα λεω να παω για ενα ποτο στο στεκι σας να χαλαρωσω,να ξεκουραστω ρε παιδι μου,ολα ακουγονται ωραια αλλα δεν ειναι γιατι οποτε μπαινω εκει μεσα αρχιζω και παλινα''ΤΑΞΙΔΕΥΩ''.........τυπακο κανεις κακο στην υγεια μου το νου σου.......Υ.Γ.σαββατο ειπατε ? οΚ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εμένα να δεις "Unsullty" τι πρόβλημα είναι, που πρέπει να αφήσω το διάβασμά μου, την ησυχία μου για να έρθω να σας βρω (πλακίτσα). Ανοιχτή πρόσκληση, 9 και μισή, μπορεί και πιο αργά (το παίζουμε αριστοκρατία τώρα) στο spirit. Θα με καταλάβετε, ένα ντερέκι είμαι, με απαίσιο μαλλί. Θα είμαι με παρέα, γύρω 4 μαντραχαλάδες. Χαιρετώ σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σιγά η πόλη κοιμάται.......λόγο κατάστασης έμεινα στην πόλη σήμερα, καθώς ξύπνησα λοιπόν(κατα της 12....)είπα να πιώ ένα καφεδάκι (πριν φύγω για ''ταξίδι'')στο ''spirit''να το ευχαριστηθώ μιας και χθές έφυγα νωρίς(πολύς ο κόσμος)μα το είδα κλειστό έχω την εντύπωση ότι κάποτε λειτουργούσε και μέρα κάνω λάθος...............Υ.Γ τα λέμε σε 5-6 μέρες εως τότε θα παρακολουθώ διακριτικά απο μακριά.....(να ξεκουραστώ και λίγο ρε τυπάκο........)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ναι, είναι κλειστό τα πρωινά. Πάντα όμως υπάρχει κάπου που μπορείτε να πάτε. θα καταλάβετε καλύτερα το νόημα αυτό του σχολίου σε μερικές ημέρες. Stay in touch unsullty..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόνος σε μια πόλη...μακριά απ'την πόλη μου.... Προσπάθησα πολύ για να εξηγήσω την έννοια της λέξης ''spirit'' ,(ναί καλά, όλοι ξέρουν οτι σημμαίνει πνεύμα...)αλλά τι γίνεται όταν αυτό συνδιάζεται με ένα όμορφο χώρο...? μμμ... τότε θα έλεγα ότι σημμαίνει να μπορώ να είμαι εγώ,και ταυτόχρονα να είμαι εσύ, ή να είμαι ο άλλος,ή ίσως και κανένας...ή πάλι σημαίνει να είμαι εδώ,και ταυτόχρονα να είμαι εκεί,ή να είμαι αλλού ή πάλι ίσως να μην είμαι πουθενά..... Υ.Γ. έμαθα πρόσφατα ότι τον ''τυπάκο'' τον λένε Γιώργο,αλλά λέω να συνεχίσω να τον αποκαλλώ ''τυπάκο''γιατί όπως είπαμε πρίν ένα πνεύμα(και ειδικά όταν αυτό είναι ανήσυχο...)μπορεί να το λένε Γιώργο, ή όπως εμένα,η πάλι όπως εσένα,η τον άλλον,και καμιά φορά όπως κανένα..... δικό σας...με εκτίμηση..''Unsullty''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. αγαπητό σφυράκι.......(μεχρι ώρας)μετά από τυχαία ποαρατήρηση............ειδα οτι στο χάρτη που οδηγεί στο ''spirit''υπάρχει επισήμανση ''Νικολας''.........ΤΕΛΙΚΑ και εσυ στο καλούπι....λυπάμαι.....για τις αναρτήσεις μου........αλλά θα μείνω για να σε κατακρίνω.....Υ.Γ.Η έκφραση της εποχής....πόσα πήρες..............?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ''Τυπάκο'' προχώρα....και άκου. ότι λάμπει δεν εναι χρυσός......π.χ. ''σφυρακι''............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δεν έχω πάρει ούτε ευρώ, και το συγκεκριμένο μαγαζί δεν έχει ανάγκη να πληρώσει για να φέρει κόσμο. αν ήταν έτσι, θα είχα πάρει και χρήματα από το Spirit. Εκεί μου αρέσει εμένα να πηγαίνω, έχω παίξει και 2-3 φορές με φίλους μουσική εκεί..

    Μάλιστα ετοίμαζα ανάρτηση, διαφημιστικού (δεν το αρνούμαι, δεν είναι όμως και κακό) χαρακτήρα, για τον nicolas και το spirit.

    unsullty, έγινες λίγο insulty τελευταία.. Αύριο θα έρθεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σήμερα επιστρέφω...και μάλλον ναι θα περάσω για ένα νωρίς όσο για το άλλο....... και διαφημηση να κάνεις(ακομη και σε επιχειρησεις που δεν έχουν ανάγκη.....)και λεφτά να πάρεις για αυτή αν θες δικό σου θέμα και πλήρως αποδεκτό...αλλά καλά ειναι αυτή να γίνεται ευδιάκριτα και καθαρά...και οχι να πλασάρεται(εστω και καταλάθος)με πλάγιο τρόπο.....το ''νικόλας΄΄ ξ
    ερεις ειναι ένα απο τα στέκια που προτιμώ να πίνω τον πρωινό μου καφέ(οταν είμαι εδώ και έχω χρόνο...) Υ.Γ. Και ''insullty''γινομαι και''ωμός''αν χρειαστεί......ε...συγνώμη δεν ηταν και το κοντινότερο μαγαζι που θα βοήθαγε καπιον να καταλαβει που είναι το ''spirit''......τι λες και εσύ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μα δεν το έβαλα για να δείξω που είναι το spirit. το έβαλα σαν μια ακόμη πρόταση. αν ήθελα να το προσδιορίσω καλύτερα, θα έβαζα ως σήμανση του κατάστημα Τρικενέ, ή τον Άγιο Σπυρίδωνα, ας πούμε..

    Δεν μου αρέσει καθόλου ο τόνος της φωνής σας κύριε. Βιάζεστε να απαντήσετε κάθε φορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καταρχήν δε μπορώ να αλλαξω τον τονο (που έχω τόσα χρόνια) επειδεί γνώρισα(και δε σε γνώρισα ακόμη........)εσένα για λίγο καιρό τώρα.Κατά δεύτερον τα έχουμε ξαναπεί ενα πνεύμα...δεν εχει όνομα καταγωγή,ηλικία,ταυτότητα ή ΦΥΛΟ...(πολύ σιγουριά σε διέπει...)τρίτον όταν καπιος αποφασίζει να κάνει σελιδα...πρέπει να περιμένει ανάλογες κριτικές ή αντιδράσεις(βιαστικές ή μη...)αλλιώτικα δεν εδραι
    ωνεται η ελευθερία της σκέψης Υ.Γ.μέσα απο αυτά κάπιος αποκτά το δικαίωμα να γίνει ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ..............ωραία ήταν προχθές παρα ταυτα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τέλος πάντων, έχω αρχίσει να σε χάνω όσο πάει. νομίζω ότι κάτι κατάλαβες λάθος, αλλά βαριέμαι να δώσω συνέχεια. χαιρετώ σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. έχεις δίκιο πάμε παραπέρα.....και μην ανησυχείς δε με χάνεις απλά καμια φορά προτιμώ να παρακολουθώ απο μακριά...παρακολουθώ ομως ακόμη και όταν ταξιδεύω......Υ.Γ.καιρό έχει το spirit να κανει καπια ιδιαίτερη βραδιά....ξύπνα ''τυπάκοοο....''έπεσες σε λήθαργο.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μετά απο καιρό παρατήρησης....βλέπω μια σχετική ησυχία...μου τη σπάει αυτό και είπα να μιλήσω καλύτερα ήταν πριν έστω και με μερικές κοντρίτσες....η διαφωνίες οπως θελει το λεει κανείς(του τύπου σφυρακι με unsullty π.χ.)καλό το spirit καλο και το nikolas καλά και όλα τα άλλα...άλλωστε περι ορέξης........τη έγινε τελικά το ανήσυχο πνεύμα unsullty ησύχασε...και εγώ που νόμιζα πως θα έβλεπα για καιρό τα σχόλια του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπέρα φίλε μου....ένα ανήσυχο πνεύμα δεν ησυχάζει ποτέ απλά ασχολείτε με διάφορα ....(θέματα ,σελίδες, κ.τ.λ.)οπότε πρέπει να τα βάζει σε προτεριότητα (ανάλογα με την ουσία τους...)αυτό δε σημαίνει οτι δεν παρακολουθώ τις εξελίξεις και στο ΄΄σφυράκι΄΄(που τελευταία επέλεξε άλλο δρόμο...)απλά δε μου δίνει άθελα του ίσως,βήμα για καπιο σχόλιο.....αλλά απ την άλλη δώσε και σε εμάς το δικαίωμα της συνήθειας σου να παρατηρείς κύριε-α ''παρατηρητη''.... Υ.Γ.επισήμανση ήταν...ούτε κόντρα ήταν ούτε διαφωνία απλά μου άρεσε και προσπάθησα να του αποτρέψω να φθαρεί... μάλον δεν τα κατάφερα...τι λες και εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλωσορίζω τον παρατηρητή στην παρέα μας..

    Είμαι περίεργος:

    Τι δρόμο ακολούθησα;;

    Από τι φθείρομαι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. συγνώμη για την καθηστέρηση απλά ως συνήθως ταξίδευα..... η μέχρι ενός σημείου πορεια σου μου άρεσε περσότερο....όταν δηλαδή σε έβλεπα να σχολιάζεις οτι σου αρέσει....η και το αντίθετο και οχι να διαφιμίζεις...Υ.Γ. αυτό δε σημαίνει οτι δε μπορείς να το κάνεις απλά στα μάτια κάπιων(ίσως λίγων)με αυτό τον τρόπο αλλάζεις ύφος είχες κάτι ωραίο γιατί δεν το κρατάς.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Θα επανέλθω, το είχα πει.. Περιμένετε, τι να πω;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. επιτέλους...μπορώ να πώ πως χαίρομαι ιδιαιτέρως που τα πράγματα αρχίσαν να μπαίνουν στη θέση τους.....το ''πνεύμα'' Unsullty ξανάρχισε να γίνετε ανήσυχο...το ''σφυρακι'' ευαίσθητο...και όλα αυτά με μια ''παρατήρηση''....και μια και σου αρέσει πολύ ''unsullty'' πάρε και ενα Υ.Γ....το μόνο που μένει είναι να δείς και τον ''τυπάκο''...να.. ''ξυπνάει...''όσο για μένα εδώ είμαι να...παρατηρώ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και εγώ χαίρομαι κύριε-α ''παρατηρητή'' και θα είχες δίκιο για τον ''τυπάκο'' αν δε μας είχε προλάβει...(κάπου πείρε το μάτι μου μια αφήσα για αύριο)ένα live είναι καλή αφύπνηση, δε νομίζεις.......και επειδή μου αρέσει.....Υ.Γ...Πως και δεν έπεσε στην παρατήρηση σου η αφίσα για το live πάρτυ του ''spirit''????? δε πιστεύω να είναι η σειρά σου για λήθαργο.......πάντα φιλικά..''Unsullty''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..