Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

Το χολείο μου μέθα!!!



(μπεμπικιστί πονήματα)

Θυμάμαι θα να ταν πθες τη μέλα που πλώτα τα πατουσάκια μου ατούμπησα στο χολείο. Το δημοτικούλι που πήαινα ήταν στα 50 μέτλα, αλλά αν και τόσον κοντά αλγούσα κάθε μέρα, γεγονόθ που θυμβαίνει και τώλα, ναμέεε...

Ζε φοβόμουνα, αλλά μικρούλι καθώς ήμουνα, πίστευα τα πάντα και νόμιγια ότι θα πάω ζια να μάθω γλάμματα σπουδάμματα. 1η φολά πρωτάκι στο ζημοτικό, 2η φολά πρωτάκι στο γυμνάσιο, 3η φολά πρωτάκι στο λύχειο, άααααμα πια!!! Ζεν τη ξαναπατάω!!! Δευτεράκι σοβαλό και περιποιημένο τώλα το βάζω ταλά ταλά στο κεφαλάκι μου ότι το χολείο είναι άχληστον και ανήθικον, ζιατί μας μπουχτίζει, και δεν πλολαβαίνουμε να βαβάσουμε κανένα βιβλιαράκι!!!

Απόψε εγώ θέλω να βαβάσω άλλες 30 σελίδες από το "άλοθι για τλία εγκλήματα" της Αγαθούλας Χρήστου (αγάθα κριστι γράφει απάνω, λάθος θα 'ναι..). Αντί για ατό, πλέπει να μάθω απ' έτσω τις ουραθίνες και τα 4,7, διπεντανιοκτάνια για τον Χαμαιλέοντα (χημικός, σαν ψάρι είναι φάτσα του)!!!! Ζιατί λε μαμώτο??

Όπωθ ήπε κε μια καθιγίτλιά μου, το χολέιο δεν πλέπει να το κείνουμε, να το καίμε πρέπει. Ο αμίαντος ζεσταίνει πολύ. Εώ λέω να κόψουμε τα θρανία σε μικλά μικλά μικλά κομματάκια και να το δώσουμε στους ζητιάνους να ζεσταθούν αντί για πετρέλαιο, που βρωμάει κιόλας.

Χαιλετώ σας,

ο αγαπητός σας Πύος


2 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. είμαι χαζή και διαγράφω τα σχόλιά μου. λοιπόν έχουν δίκιο. τα σχολεία πρέπει να τα καίμε! οι εμπρηστές μπορούν πλέον να αφήσουν την πελοπόννησο ήσυχη. έχουν τόσα σχολεία να κάψουν. παιδιά πιάστε δουλεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..