Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Ζηλεύω (1)





τους εραστές, τους ευαίσθητους, τους παντρεμένους (και αυτοί εμάς), εκείνους που σκέφτονται τους άλλους πριν από τους εαυτούς τους, εκείνους που σήμερα την είδαν στο σχολείο (δεν πήγα, είμαι άρρωστος), εκείνους που επιτρέπουν στους εαυτούς τους να βαριούνται, αυτούς που μπορούν και συγκινούνται από τα καθημερινά μικρά, που έχουν καλά, και που τα έχουν καλά με τους δικούς τους ανθρώπους, τον Θ. που σχεδιάζει το πορτραίτο της με μολύβι στο χέρι, και ας δεν ξέρει (αυτή) ότι υπάρχει..

σας αγαπώ όλους ! ! !


ηρωίδα μου...


1 σχόλιο:

  1. Εγώ πάλι ζηλεύω την "αυτή".Θέλω και εγώ έναν Θ.(εδώ που τα λέμε δεν με πειράζει,ας αρχίζει και από άλλο γράμμα το όνομα)που να μου ζωγραφίζει το πορτραίτο με μολύβι στο χέρι. Και believe me, δεν θα τον άφηνα να περάσει απαρατήρητος!!!ό,τι δεν έχουμε ζητάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..