Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

x-mas play



(συνέχεια του x-mas play από την sailormoon)

Με πρήζει:
-ο πατέρας μου, συνέχεια
-η βαρεμάρα μου
-οι συνδικαλιστές

Με κάνουν έξαλλο:
-συμμαθητές μου
-καθηγητές μου

Μισώ:
-κανέναν, γιατί να κάνω κάτι τέτοιο;;

Αγαπάω:
-την Ειρήνη
-τη ζωή μας
-τους φίλους μου
-την οικογένειά μου

Με κάνουν να κλαίω/δακρύζω:
-το Ροζ (το τραγούδι, Μηλιώκας)
-αυτό, και με συγχωρείτε για τη διαφήμιση
http://sfyraki.blogspot.com/2008/01/memorial-day.html
-μπορεί και τίποτε άλλο, δε θυμάμαι

Με κάνουν να χαμογελώ:
-Η Ειρήνη
-Οι φίλοι μου
-Οι πρόβες
-Οι χαζομαρούλες που κάνω

Φοβάμαι:
-το μέλλον
-τον εγωισμό μου, και γενικά εμένα
-ότι τώρα πρέπει να πάω για μάθημα



Σειρά σας ! ! !


2 σχόλια:

  1. Μη φοβάσαι το μέλλον...
    "τους φόβους που σε τρέφουν να τους κάνεις κάτι άλλο, κάνε τους ποίηση ή μηχανήματα σπουδαία..."

    Και μία φράση που εμένα τουλάχιστον, κάποια στιγμή που την σκέφτηκα, με ηρέμησε πάρα πολύ...
    "Έχει ο Θεός..."
    Μην το ξεχνάς...
    See ya!
    D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 8Χαλάρωσε λίγο...η ζωή δεν είναι τόσο πολύπλοκη όσο θέλουμε να την βλέπουμε.Κράτα αυτά που σε κάνουν να γελάς, ξέχνα αυτά που φοβάσαι.Οι καταστάσεις αλλάζουν και μας φοβίζουν, σκέψου όμως ότι τα πάντα έρχονται με κάποιο τρόπο στη σωστή θέση κάποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..