Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

Δεν ήμουν εγώ



Για μια φράση του Κώστα Αξελού

Δεν ήμουν εγώ
Αλήθεια σας λέω, δεν ήμουν εγώ
Δεν φόρεσα ποτέ αυτή τη μάσκα
Δεν φόρεσα ποτέ αυτό το πρόσωπο
Εγώ δεν γεννήθηκα παρά μόνο αργότερα,
έφηβος, σπουδαστής, ταξιδευτής

Μα 'σεις το 'χετε πάρει κιόλας απόφαση
Αφού σας είπα, δεν ήμουν εγώ
Πως θα μπορούσα άλλωστε να αναλάβω τέτοια δέσμευση απέναντί σας,
την υποχρέωση να τελώ πράξεις εναντίον;
Εσάς, όμως, τίποτα δεν σας εμποδίζει
Μπορείτε κάλλιστα να σκοτώσετε το ποιόν μου,
την ταυτότητά μου, ακόμη -ορίστε!- να κάψετε
όλη μου την βιβλιοθήκη με τα γραφτά,
και τα τραγούδια

Όμως αναλάβετε την ευθύνη να γνωρίζετε ότι
δεν θα σκοτώσετε ποτέ το ποιείν μου
Δεν υπάρχει τρόπος κανείς να με κάνετε λιγότερο
για τους ανθρώπους που μίλησα
και με βάρυναν με την αγάπη τους

Ας είναι, λοιπόν, έχετε κάθε δικαίωμα στην προσπάθεια
Δείτε και μόνοι σας, ολομόναχοι
Δεν υπήρξα ποτέ αυτός που ζητάτε
Αλήθεια σας λέω, εγώ δεν υπήρξα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..