Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Απουσίας επεξήγηση



Το σχόλασα και εγώ για λίγο ο κα(η)μένος, δεν άνοιξα τον Πεισίστρατο (PC) για μια με 2 μερούλες, τουλάχιστον όχι για Internet.. Παρακολουθούσα εξ' αποστάσεως όμως την κίνηση.. Μη νομίζετε, ξέρω εγώ ποιος και πότε κόβει βόλτες στο sfyraki. Έχω ανθρώπους στος sitemeter.. Μας έπιασε και ένα ψιλόβροχο το Σάββατο το πρωί.. Ε, κατά τις 1 παρά 15 το βράδυ τελείωσε. Μικροκατακλυσμοί δηλαδή. Είμαι περίεργος να δω πως έγιναν στην Ζαχάρω. "Μωρέ από ζάχαρη είσαι και θα λιώσεις;; Λίγη βροχούλα είναι". Ξέρετε τώρα, εγώ όντως λιώνω στην βροχή. Μπορώ να κάθομαι για ώρες και να πέφτει το νερό πάνω μου. Δάκρυ θεού δεν είναι άλλωστε;; (Και όχι τσισάκια!!!!!)

Αντάρτικο λέει στην Νέα Δημοκρατία. 15 (παραπάνω μήπως;;) βουλευτές είναι σε μια κατάσταση Ναι/Εντάξει μωρέ/Καλά θα δούμε/Όχι και τόσο/Μπορεί/Θα δείξει. Δεν είμαι και σίγουρος, αλλά το αστείο είναι ότι δεν νομίζω να καταμετρούνται σε αυτούς τα αδέρφια Μητσοτάκη, Ντόρα και Κυριάκος. Ο Βλαντ (=Πατέρας=Βρυκόλακας, you know) δηλαδή άμεσα ρίχνει κυβέρνηση άμα θέλει. 152 βουλευτές η ΝΔ, έξω τα βρυκολακάκια, να σου οι μισοί ακριβώς. Οι 2 τελικά αξίζουν όσο οι 150. Τι στο καλό, δεν θα κάνει κίνηση και κανένας άλλος;; βλ. Πολύδωρας, Αλογοσκούφης..

Ούλα καλά στο διαδικτυακό αναγνωστικό κοινό;; Επιτέλους δημοσιεύθηκε και άρθρο σχετικά με την Internetική κόντρα των δύο μπουνταλάδων που ακούν στο όνομα giorgakis και vangelis. Οι υποψήφιοι μέλλοντες "ηγέτες της αντιπολίτευσης και του κινήματος", spamάρουν ο ένας των άλλων μέσω blog, και γενικά γίνεται σούρσουρο μεγάλο. Δεν το έχω μελετήσει πολύν το θέμα, για περισσότερα κοιτάξτε στον simos.

Έπονται καλά θέματα για την συνέχεια του blog. Σκέφτομαι κάτι που θα τιτλοφορείται "Οι -ισμοί είναι για τους -άκες". Είμαι περίεργος πως θα το αναπτύξω.. Σας ευχαριστώ που συνεχίζετε να ψηφίζετε. Το post με τους Αγρινιώτες και τις καμήλες έχει τρομερή κίνηση..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..