Όνειρα και Επαναστάσεις
Ειρήνη Τριανταφύλλου
http://sfyraki.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2007

Ποιός νοιάζεται για τίτλους μωρό μου;; (στην Μ.)



Θα θελα να ήμουνα κλωστή απ' το εσώρουχό σου
Να σε κρατώ πάντα ζεστή, φύλακας άγγελός σου
Θα θελα να ήμουνα εκεί, κοντά στο φυλαχτό σου
Στα στήθη σου να ακουμπώ, να ακούω το άρωμά τους

Θα θελα μια φορά, που το φτωχό του Νοέμβρη ψύχος σε τυλίξει
Και αν μου πεις, μικρούλη μου κρυώνω, έλα κοντά μου
Να σ' αγκαλιάσω σαν λουλούδι, νερό του φεγγαριού μου

Δεν θέλω να γράψω άλλο, σε αγαπάω..
Κοιμήσου τώρα μπουμπού μου.. Μμμμάκια πολλά..!!!


5 σχόλια:

  1. Επίσης, φοβεροί οι Blue Oyster Cult. Nice to meet u, mr Sfyraki. Τα σέβη μου στην Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα. ειναι εμφανές. εισαι full in love? or not?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστώ ρε παιδιά, είχα κάποιες αμφιβολίες για την ποιότητα του, αλλά αφού μου αρέσει εμένα και δεν το βρίσκετε άσχημο, είμαι εντάξει!!!!

    Μαύρε γάτε, οι Blue Oyster Cult είναι φανταστικοί. Μπορεί να μην παίζουν psychedelic-progressiive-trance-ambience-popmetal αλλά βγάζουν έναν ήχο, μια μελωδία, ένα στίχο και μια κίνηση μαγική. Το Astronomy του οποίου οι στίχοι κυλάνε στην δεξιά στήλη είναι δικό τους. Ακούστε τους!!!

    [Παρακολουθώ τα blog σας, τα σχόλιά σας είναι σημαντικά για μένα. Να 'στε καλά!!!]

    Good As You. Ναι, ναι, ναι, ναι, ναι!!!!!!!

    Dimitris, thanks bro, μην σου μπαίνει κακό στο νου, ξέρεις ότι είμαι καλό παιδάκι. Άμα βρέχει την Κυριακή δεν θα χρειαστεί να έρθεις στην Lagoon City όπως ήθελε ο μπαμπάς για να πάτε στο χωράφι. Εμπιστευτικά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι για μένα.
Με απασχολεί περισσότερο τι σκέφτονται για μένα.

Παρακαλώ να υπογράφετε τα σχόλιά σας..